In this fourth instalment of the epic Torrentian saga, we find our hero in a delicate situation. After several attempts to live a “worthy” life (as if that was remotely possible for someone of his ilk), Torrente decides to accept the dangerous “contract” proffered by an old acquaintance, throwing him into one of the most critical moments in his career.