Music student Eva has fallen head over heels in love with musician Jo. They have a burning passion for one another and discover that they are able to communicate without auxiliary means, even across great distances. Their love is so great that Eva even follows her boyfriend into heroin addiction. But now this has to come to an end: Eva is pregnant and the two of them plan to go cold turkey in the solitude of New Zealand...