The story of David, a lawyer who has taken a job after a long period of unemployment. Except he is having a crisis of conscience. He is supposed to liquidate a company and fire everyone. And he does – for the sake of his wife Irina and son Simon. His scruples appear justified: a young woman collapses after he lays her off. He drives her home, tries to comfort her but she becomes aggressive. That same night she calls and threatens him. From now on she appears every day in the empty office or terrorizes him on the telephone.