Taking place over twenty four hours, the story centres on Will Fletcher, a passionate musician, and Eve Fisher, a beautiful, free-spirited woman who works in the local bar. Whilst struggling to cope with a tragic secret, Will saves Eve from a drunken customer at closing time and their paths become inextricably linked. Intrigued by one another, they journey through London, not knowing what the night holds or what the day may bring. As dawn turns to light and the two draw ever closer, can Will reveal the truth to Eve?