Aliena wakes up in a river in France with no memory, a bag with 2 million Euro and a scar across her chest. She soon discovers that she is being stalked by mysterious men. Realizing that her accent is Danish she decides to go to Denmark and find out who she is. Aliena gradually learns that her past life was more complicated than she first thought...