The story of an elderly couple Hermann and Anna who have the dream of beginning anew at the end of their lives. In a sanatorium, they buy the young bodies of Apolain and Sarah for a million Euros and, in a personality transfer developed in Germany, the couple received control over these bodies for 20 hours each day. Apolain and Sarah are only themselves again for four hours each night....