Robert Martin is a complete loser -no job, no prospects, and he can't even win at any of the competitions he enters. He loves his wife and is fiercely proud of his kids, a heavily pregnant 14-year-old and a son who's dead last in his class. This is the kind of family people cross the street to avoid. And when Robert loses a local newspaper promotion for a dream holiday, he snaps, taking matters into his own hands to ensure his family plus mother-in-law get the vacation they deserve.