School is finally out. Valle and Quimi, a couple since childhood, decide to celebrate with their gang on a trip to the coast. They feel free and swear that they will always be together. But tre years later, everything is quite different. A party at the high school unites them all again. They haven't seen each other for years and the tension is thick. Something unexpected changed the course of their lives.