Bjarne and Svend are pals. Svend has great ambition driven by an equally great inferiority complex, while Bjarne hardly cares about anything at all apart from Astrid, his girlfriend. Starting their own butcher's shop enables them to escape from their vicious boss, but the shop doesn't do well until a bizarre coincidence happens.