Sarah, who has lived an easy-going life with her husband and teenage daughter in one of the wealthiest communities near the capital, is torn abruptly from her marriage when her husband falls for another one. Insisting on being independent, Sarah moves to a small bungalow in a modest suburb. Her priorities are now to earn her own money, regain her self-esteem and form a new circle of friends.