Does it really mean that we have lost our sense of reality when everything sounds like constant explosions ? Youssef, a wise fool, lives in the remains of a building collecting photographs of happy people. Behind each photograph lie millions of implosions of a city wounded by time. Chapter after chapter, they are all still waiting for… Beirut.