Hannah is 18 and has just oved from home, planning a life of her own. She meets Jens, 40, who says he is a teacher and likes her poems. Suddenly she also meets more possible friends, Edin from Bosnia and Andreas, an anti-racist skinhead. But strange things start to happen. Someone is watching her.