Twenty-one years ago, a young actress had a 17-hour affair with a promising young director; today, Isabel is running an acting school, while Mario is a world-famous director. One day, Isabel comes across a script written by Mario, in which he recounts that long ago passion in some detail; they arrange a meeting - each showing up with a much younger lover in tow - and nothing is ever the same again.