In suburban Spain, Azucena is trapped in an unhappy marriage with angry Felipe. Her small circle of quirky friends makes life tolerable. Then she's unexpectedly dumped by her lover Pablo. Fed up with her husband's abuse, Azucena asks messenger boy Lalo to murder him.