Daniel Jor has one hobby, one new job, one domineering mother, and no father, dead before he was born. Daniel still lives at home, and his mother keeps going on about redecorating the attic so that he can stay there forever. This is not exactly what Daniel (29) considers an attractive prospect. His new job is as a psychologist, and one day he finds a necklace with the inscription 'Janne'. His life is going to change.