On his way to a medical convention, Dr Fausto runs into a man who claims the Doctor removed his stomach eight years ago in a surgical operation. Against all odds, he is still alive. The man turns up repeatedly and promises Fausto to make all his wishes come true. Reality starts dissolving and Fausto begins to loose control.