Cheyenne is a former rock star. At 50 he still dresses "Goth" and lives in Dublin off his royalties. The death of his father, with whom he wasn't on speaking terms, brings him back to New York. He discovers his father had an obsession: to seek revenge for a humiliation he had suffered. Cheyenne decides to pick up where his father left off, and starts a journey, at his own pace, across America.