Ramón, a successful film producer, only seems to be motivated by money and women. Moments after receiving the Goya award for his latest film he is told to visit his friend, Enrique, an actor who is addicted to drugs and alcohol and who has come down the world. Faby is a lovely young woman from Peru living in Spain but without documents. The produced is fashinated by her, and decides to find a solution: marrying her with Enrique...