The story takes place in current times, in a small village somewhere between North Africa and the Middle East. The women fetch water from a mountaintop spring in the blazing sun. They’ve done that since the beginning of time. Leila, a young bride, urges the women to launch a love strike: no more cuddling, no more sex until the men run water into the village.