Fred, a rebel at the juvenile division in Paris, falls for Mélissa, a photographer appointed by the Ministry for the Interior to do a documentary on him. Torn between Fred and the world that is open to him, and her fickle and rich conductor husband, François, how will Mélissa, from her very bourgeois 16th arrondissement of Paris cope with understanding the violent reality of Fred’s life?