Don Juan Tenorio, accompanied by his loyal butler, Ciutti, returns to Seville to resume the bet he made to Don Luis Mejia by which they should determine who has been luckier while acting more despicably. They both end up making a new bet, and it's a bout them winning the heart of a novice and a virgin about to get married. Don Juan has only six days do do this.