When Daniel, a talented actor, meets Marcos, he thinks he has finally found his true love. But a disco light catastrophe is about to change everything. Marco's bump on the head makes him fall in love with a woman, Marisol, and now Daniel's best friend, Carmen, wants to show Daniel how to love her...