How would you feel if someone removed the coffee machine at your place of work and shut down the smoking room - if you're a smoker? What would you say if someone decide you had to wear a cap while working- eventhough you're not working at Big Burger? 27-year-old Lotta has no ambition of advancement, but mainly waits for the working day to end. That's when she gets promoted.