A modern drama freely based on real events. One sweltering afternoon in the south of France, four lives intersect: those of Stéphane and Luigi, two cousins barely out of adolescence, Georges, a retired worker, Amelie, Luigi's girlfriend, and Anne, Amelie's mother. Four mundane lives full of hurts, humiliations, fears and fatigue which converge on a tragedy.