It was love at first sight. At the beginning, Angela did everything she could for the sake of that love she felt for Joaquin. When she got pregnant, they were both over the moon. Then, one day, came his first reproach, the first time he shouted at her, the first time he hit her. Things went from bad to worse after that. A bad day at the office was enough for him to give her his first severe beating; brutally so.