Dom works the night shift in a small hotel near the industrial sea port of Le Havre. One night, a woman arrives with no luggage and no shoes. Her name is Fiona. She tells Dom she is a fairy and grants him three wishes. Fiona makes two wishes come true then mysteriously disappears. Dom, who by then has fallen in love with Fiona, searches for her everywhere...