Francis arrives in Venice seeking peace and quiet to write his next novel. Looking to rent a small apartment, he meets Judith a real estate broker. For Francis, it's love at first sight. Judith insists that he should see a remote house on Sant' Erasmo island. Taking the plunge, Francis says "if we move in together, I'll sign right away". So begins their life as a couple. Totally euphoric, Francis can't set his mind to writing. But, is his happiness so secure? While he isn't working, what does Judith do with her day? Francis hires Jeremie, a young offender fresh out of jail, to tail her. What will Jeremie find out ?