Journalist Annika Bengtzon works for Paradiset, a foundation who claims to protect abused women. One day she receives a phonecall from Aida, a young Bosnian woman who needs help. Annika takes Aida to Paradiset, but neither Paradiset or Aida are what they appear to be.