The coming of age story of a 67 year old man. When Hannes retires from his job as a janitor the void that is the rest of his life begins. He is estranged from his family, hardly has any friends and the relationship to his wife has faded. Through drastic events, Hannes realizes that he has to adjust his life in order to help someone he loves. Eldfjall is a love story about dealing with the choices of the past and the difficulties of the present in order to embrace the future.