Rose, a woman in her fifties, has been beaten by her husband for years. Then one day she decides it has to change, even if it means becoming an outlaw: she’s going to eliminate her husband. Thinking she has erased all trace of his murder, she ups and leaves to join her son Thomas, who lives in Brussels. While Rose hopes to find some comfort and understanding in Thomas, he pushes her away. It is Madame Talbot, a widow she meets when on the run, who gives Rose the care and attention that she’s never before had. Together, they try to elude the irreparable past. But for how long?