Lawrence, prestigious writer of sixty arrives to an ancient city for the University term. There his colleague Elias introduces him to a mysterious house, governed by quaky enigmatic and ceremonious Salome. Here, beautiful young girls sleep peacefully sedated and protected by tacitly accepted rules of behavior, unaware of the old men on the brink of death who spend the night by their side.