A gangster comedy set in a industrialized part of the countryside. Erik returns to his old hometown in search of his little sister, Susie. When he calls on his old acquaintances, he realizes that most of them are too messed up to answer any of his questions. Nothing is as it used to be. Apparently, a gangster mob has seized control of the town.