In a forest, near a border, a young Bengali and a European soldier attempt to get the better of one another. In Calcutta, Rahul, an architect who had gone off to build a career in Dubai, begins a huge construction site. He is reunited with his girlfriend, Paoli, who has long awaited his homecoming, living alone far from her family. Both set out to find Rahul's brother, who is said to have gone mad and who lives in the forest and sleeps in thee trees.