An intricate tale of identity, life choices and love. The film is about Thedor and Paula. After a close childhood together, fate has separated them and they are now living completely different lives. Paula is having some success as a pop singer and Thedor is still living in the small town. He is part of the old Sweden, she belongs to the modern one.