Tamar, 35, a beautiful young woman, lives alone with her two daughters. She can’t restrain her sexual appetite and gives herself to several men of the village. Shai, a young veterinary, just moved in the region and soon falls under the spell of Tamar. They quickly become lovers but will Tamar be satisfied with only one partner?