When two children take their daily bus ride to school, a young businessman pulls out a gun and hijacks the bus. Three executions and one police siege later, the hijacker is dead and the two children plus bus driver Makoto are the only ones to remain physically unscathed. Two years after the fact, Makoto has left his wife and is kicked out of his brother's house, while the children are left to survive on their own when their mother has run away after the death of her husband made it impossible for her to care for her troubled children. With no place to go, Makoto decides he will put some purpose into his life by moving in with the children, who are now the only inhabitants of the family home. This is the start of a very slow and difficult process of healing.