Rose and Yann, thirty somethings, have been together for two years and now want a baby. A piece of cake! A man and a woman, a cabbage and a rose, it's as old as the hills, that's nature! To become three all it takes is two. Or at least, when nature cooperates... because when it doesn't, when you want to be three too hard, isn't there a risk of going from two to one? Why is it so complicated?! All Rose and Yann want is just: a baby.