Dean, the handsome hero, is trapped in a dead world: a working class suburb with a sexually abusive father and a waitress mother who is convinced that she is the friend of aristocrats she serves. Dean runs away from home seeking out Lady Gryffoyn, one of the many characters that his mother has told him about at the restaurant. After meeting Lady Gryffoyn, Dean moves into her home but after a short time falls out with her jealous son Alex Gryffoyn.