Billie and Louis are lucky enough to be passionately in love and have a family. That is, until the day that terrible news rocks their lives and the lives of their loved ones. Marie, a friend and confidante of Billie's and a well-known actress, steps up her efforts to have a child while Alice, her nurse, stands up for freedom and insists that life should be lived for the moment. It's a film about love, hope and the belief that despite its hardships, life will always win out in the end.