Within a dark castle, nestled deep in the Italian countryside, Arnold Berger, an elderly man with a secret medical technology is brutally murdered. At the reading of his will, his friends and family discover that the murderer was not apprehended – and is still stalking the halls of the grand estate. Alone in the labyrinthine manor for a three day weekend, the group slowly disappears. Who - or what - killed Arnold Berger… and when will it’s bloodlust be sated?