Two American Mafiosi, Gino and Settimo, take refuge in the Glasgow café owned by their Scots/Italian cousin. But cousin Roberto isn't the tough guy they'd expected. His strengths are fish frying and stamp collecting, and he thinks Magnum 45s are a type of ice cream. Gino and Settimo try to repay Roberto's hospitality by chasing off a debt collector who wants his property, but their strong-arm tactics alarm him, and he realises they aren't the PR consultants they claimed to be.