A boating accident off the coast of Spain sends Paul and his girlfriend Barbara to the decrepit fishing village of Imboca looking for help for their trapped and injured companions. As they reach the shore, people start to disappear, and Paul finds himself pursued by the entire town. Running for his life, he uncovers Imboca's dark secret: that they pray to Dagon, a monstrous god of the sea...