In Bollók's The Sunny Side, Gavro and Gina have been given deus ex machina the chance to live in three different eras: by the beginning of the 19th century, during the blossoming age of socialism and nowadays.
Bodzsár's The Other Side is the story of 40 years old White capped man. His weight is 165 pounds. A year ago it was 160. To stop the unflattering tendency, he goes swimming in the most expensive swimming pool. There's only one person in the water faster than him, the Black capped man. Later that day, White capped meets him in his own office as well. He assumes him to be a client and starts conversing with him. The morning swims now don't pass by in utter loneliness: Black capped is always there, smiling and greeting. White capped starts to socialize and compete with him. But one day it turns out that Black capped is only an office boy in White capped's own firm. Sympathy turns into hatred…...
Hajdu's The Wils Side tells the story of a Romanian man who arrived to Hungary ten years ago, he got married and raised a family. However instead of the „promise land” he found a miserable, dead-end life. There is no work, and alcohol is the only shelter. Is this really "Thine Kingdom"?