Jaime Narbona, an inspector with the Judicial Police, goes to the scene of a crime to take on a case. The baby child of one of his colleagues has been murdered. jaime thinks the crime has been committed by an allaged serial killer who he has tried to put behind bars in the past. Seven years earlier, he investigated a wave of crimes which seemed to be the work of a cruel, anonymous mind which had thought up the perfect plan to affect Jaime's private life...