Anna is twenty-something. She is beautiful, smart, and sensitive. After the traumatic events in her maladjusted family, she wants to find refuge in the nunnery. It seems that nothing can disturb her inner peace. However, the bad memories return as nightmares. The Mother Superior who acts strange towards Anna, maintains that the girl is possessed by Satan. She promises help to Anna, as she claims she has a special relationship with the Virgin Mary.