At 42, Rafael Belvedere is having a crisis. He's overwhelmed by his numerous responsibilities and just isn't having any fun. He has spent most of his life frantically trying to run the restaurant his father, Nino founded. He rarely visits his aging mother, Nora, who is slowly losing her memory, because he resents her inability to appreciate his accomplishments. His ex-wife is bitter towards him because he never takes the time to play a role in their daughter's life.