A boxer named Manny, battling a potentially life-threatening brain injury, finds his soul to be the object of a metaphysical fight. Two different supernatural agents are sent to win over his soul to their side: one is an angel from a curious version of Heaven, that looks just like a beatific Paris, and in it everyone speaks French; and the other agent is a waitress from Hell, sent to seduce him to spend his eternity in a red-tinted prison where everyone speaks English.