Yvan, a successful sports writer madly in love and married to a popular movie star named Charlotte. The problem is that everyone in Paris seems to be madly in love with her as well. Following an endless stream of autograph seekers, strangers ogling her, and requests for group photographs –Yvan’s neurosis and male hysteria start to rise.