After the death of his parents in a car accident, orphan Simon goes to live with relative Maria Bayona in the Spanish countryside. Soon after, Simon begins to suspect that Maria is practicing black magic. With the help of his friends Leo and Father Genaro, Simon attempts to break free from Maria's dark household and live a new life.