In a nearby future, the first manned mission to Mars crashes against the surface of the planet and the surviving astronauts find themselves in a desperate situation. Three crew members must sacrifice themselves so that the remaining two may survive. The chosen ones descend to the depths of the Red Planet that will lead to the discovery of an ancient mistery that may hold the key to their salvation.